HagymánAbba díjas - Baby Gabi

A HagymánAbba díjat olyan előadók, színészek, zenészek, bloggerek kapják, akiknek már rég abba kellett volna hagyni azt amit csinálnak. Kis ország vagyunk, de már most minden hétre van egy HagymánAbba díjasom!!

Íme az első Subba HagymánAbba díjas :

BABY GABI

65169772_2321955228071847_2234354421033074688_n.jpg

Mint a 80-as évek kölyke, én is sokat matyiztam 98-ban a Baby Sisters videóklippekre.

 

Baby Évire ipari mennyiségű zsebkendőt használtam el, de a szőke Klárit is örömmel rontottam volna meg fütykösömmel. A Baby Gabi amúgy pont nem állította fel az árbócom soha.

Eljárt az idő a Baba Lányok felett, de Baby Gabi ezt nem akarja észre venni.

 

Férfias arc berendezése még erősebb lett, és az 20-25 kiló plussz sem tett jót neki.

Értem én, hogy gyerek, meg a kor, de akkor bizony ne mutogassuk magunkat.

A Kitől szép a reggel c. nyomasztóan fos dal pedig a Dáridó legrosszabb pillanatait idézi.

Gabi Néni ezt ne erőltesd, inkább HAGYMÁNABBA!